י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הרכב של הגוי עלה באש

הלם: הגבאי של האדמו"ר מסאטמר נהרג בתאונה מחרידה בניו יורק

תאונת דרכים מחרידה התרחשה הלילה בניו יורק שם נהרג הגבאי של אדמו"רי בית סאטמר הרה"ח רבי יודל וינשטוק ז"ל, על פי דיווחים מקומיים, ישנם מספר פצועים, אחד מהם במצב קריטי. לפחות שני כלי רכב היו מעורבים בתאונה הקטלנית, כאשר אחד מכלי הרכב התפוצץ ועלה באש

הלם: הגבאי של האדמו"ר מסאטמר נהרג בתאונה מחרידה בניו יורק
המשב"ק הרבי וינשטוק על רקע התאונה צילום: באדיבות המצלם

הלם ואבל בחצר חסידות סאטמר: בתאונת דרכים קשה ומחרידה הלילה בין שני לשלישי, בניו יורק נהרג הרה"ח ר' צבי יהודה (יודל) וינשטוק ז"ל הגבאי של האדמו"ר מהרי"י מסאטמר והוא בן 68 בלבד בפטירתו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ר' יודל שנהג ברכבו, נהרג הלילה בתאונת דרכים מחרידה. ארגון 'חסד של אמת' וארגון 'חברים' ממחוז רוקלנד, פועלים עם הרשויות כדי להבטיח את כבוד המת.

ר' יודל וינשטוק, היה הגבאי של האדמו"ר מסאטמר בעל ה'ברך משה' זצ"ל, ואצל בנו יבלחט"א האדמו"ר הנוכחי מהרי"י וכאמור נהרג הלילה בתאונה המחרידה.

המנוח ז"ל היה קשור בלו"נ לאדמו"רי בית סאטמר, שימש כגבאי צדקה של כולל 'שומרי החומות' ואף פיזר מהונו לצדקה בסתר. היה נותן סכומי כסף גדולים לצדקה לטובת מפעלות הצדקה של הרבי מסאטמר. 

בכ"ה תשרי תשע"ח נפטרה עליו רעייתו האישה החשובה מרת ראכל סאלווא ע"ה בגיל 61, היא הייתה בתו של הרה"ח ר' יצחק מושקוביץ ז"ל ועמדה לימין בעלה ר' יודל במסירות.

בסאטמר אומרים כי מדובר במשב"ק שצבר הכי הרבה שעות אצל אדמו"רי בית סאטמר. "אבידה גדולה ואין לה תמורה", אומרים החסידים ל'בחדרי חרדים'.

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך לתפארת. 

המשב"ק ז"ל עומד על משמרתו לצד הרבי מסאטמר

המקרה הקשה אירע בתאונת דרכים שהתרחשה הלילה בסביבות השעה 01:30 בניו יורק על כביש מהיר בדרך חזור מקרית יואל למונסי. מדובר בהתנגשות של רכב שבו נסע גוי מקומי שנסע בכיוון ההפוך בכביש המוביל מקרית יואל למונסי. מי שהצליח להתחמק מהתנגשות וניצל בנס רגע האחרון משב"ק נוסף של אחד מהאדמו"רים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אתמול, ביום שני בערב נסע עם האדמו"ר לבלומינבורג לדינר שנערך במקום, לאחר מכן נסע לסקווירא עם האדמו"ר לנחם אבלים את הרבי היושב שבעה על בתו ע"ה כשרכבו נשאר בבלומינבורג ליד קרית יואל, לאחר הניחום בסקווירא נסע לקחת את רכבו בדרכו חזרה לביתו ואז התרחשה התאונה המחרידה. 

לפחות שני כלי רכב היו מעורבים, כאשר אחד מכלי הרכב שבו נהג הגוי התפוצץ ועלה באש. צוותי חירום שכללו עשרות מתנדבי הצלה מקרית יואל ומחוז רוקלנד הגיעו במהירות למקום. כולל כוחות כיבוי אש שנאלצו לחלץ מספר קורבנות שהיו לכודים מתחת כלי הרכב.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news לקח כמעט 40 דקות לחלץ את הפצועים. מתנדבי הצלה פינו לפחות פצוע אחד לבית החולים במצב קריטי.

מסע הלוויה בשעה 11:00 בבוקר מבית המדרש הגדול של סאטמר בויליאמסבורג לבית החיים בקרית יואל שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

תאונת דרכים פצוע קשה מונסי מונורו חסידות סאטמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד