י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"התפללתי לאלוקים"

צפו: שרד 11 ימים בים שורץ כרישים בתוך מקפיא

דייג ברזילאי שרד בנס 11 ימים בים שורץ כרישים על ידי שצף בתוך מקפיא לאחר שסירתו טבעה. הוא ניצל ברגע האחרון על ידי ספינה חולפת. "הייתי נואש", אמר הדייג, "חשבתי שהסוף שלי מגיע. אבל תודה לקל, אלוקים נתן לי עוד הזדמנות אחת"

צפו: שרד 11 ימים בים שורץ כרישים בתוך מקפיא
המקרר שהציל בתוך המים צילום: צילום מסך

כלי השיט של הדייג רומולדו מאצ'דו רודריגס החל להתמלא במים בזמן ששט באוקיינוס ​​האטלנטי מול חופי צפון ברזיל ואז הוא התחיל לשקוע. הוא טיפס לתוך מקפיא גדול וצף בתוך המקפיא במשך 11 ימים עד שסירה אחרת אספה אותו מול חופי סורינאם.

"הייתי נואש", אמר רודריגס ל-CNN. "חשבתי שהסוף שלי מגיע. אבל תודה לקל, אלוקים נתן לי עוד הזדמנות אחת". רודריגס, שאינו יודע לשחות, אמר שהוא הבחין שהמקפיא מתנדנד במים כששאר הסירה החלה לטבוע "קפצתי לתוכו".

רודריגס אמר שכרישים הקיפו את המקפיא אבל לא תקפו ושהוא נאלץ לגרוף מים בידיו בכל פעם שהם התחילו למלא את המקפיא. "לא ישנתי," הוא אמר. "ראיתי את עלות השחר, את הדמדומים, ביקשתי מאלוקים לשלוח מישהו שיציל אותי. חשבתי על הילדים שלי, אשתי. כל יום חשבתי על אמא שלי, אבא שלי, כל המשפחה שלי. זה נתן לי תקווה".

בדיוק כשמאבק ההישרדות שלו החל להתפוגג, הסירה הגיעה והצילה אותו. "הרמתי את ידיי וביקשתי עזרה", אמר. "המקפיא הזה הציל אותי, הדבר היחיד שהיה לי זה המקפיא, זה היה נס".

כשהדייגים המצילים הגיעו, הוא אמר: "שמעתי רעש, והייתה סירה ליד המקפיא, הם חשבו שאין שם אף אחד, ואז הם עצרו לאט לאט, הראייה שלי כבר נחלשה, ואז אמרתי, "אלוקים אדירים, הסירה. הרמתי ידיים וביקשתי עזרה". הוא טופל בבית חולים בסורינאם ועוכב על ידי הרשויות לכמה ימים בגלל שלא היה לו מסמכי זיהוי עכשיו הוא חזר לביתו. "נולדתי מחדש, חשבתי שלא אספר את הסיפור הזה, אבל חזרתי לכאן", הוסיף.

דייג ברזיל נס כרישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד