י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בשווי 100 מיליון דולר

הפך לכוכב: פנסיונר אוקראיני הפיל מטוס רוסי ברובה ציד

כלי תקשורת באוקראינה מפרסמים כי פנסיונר הפיל מטוס על-קולי ברובה הציד שלו כשעמד על גג ביתו בצ'רניהיב בחודש שעבר, ואף קיבל מדליות צבאיות על הישגו. לא ברור האם הסיפור נכון, אך הוא קיבל מדליות והפך לכוכב תקשורת אותי כדי לרומם את רוחם של האוקראינים

הפך לכוכב: פנסיונר אוקראיני הפיל מטוס רוסי ברובה ציד
הפנסיונר שהפיל את המטוס צילום: שירות הביטחון האוקראיני

פנסיונר יירט מטוס בשווי 100 מיליון דולר עם רובה ציד: לפי הדיווחים באוקראינה, הפנסיונר הפיל את המטוס העל-קולי עם רובה הציד שלו כשהוא עומד על גג ביתו בצ'רניהיב בחודש שעבר.

בסרטון וידאו שפרסם שירות משמר הגבול של אוקראינה, ולרי פדורוביץ' מסביר כיצד טיפס על גג ביתו כדי לצלם את אחד ממטוסי הקרב שהפציצו את עירו. לא ברור האם הסיפור נכון, אך הוא קיבל מדליות והפך לכוכב תקשורת כדי לרומם את רוחם של האוקראינים.

הוא סיפר "יריתי 'בנג' עם הרובה של, וזה היה 'בנג' חזק והמטוס הרוסי Su-34 נפל". תמונות מציגות מטוס SU-35 צונח לעבר הקרקע, בעוד הצופים מעודדים את השמדתו. מר פדורוביץ' גם מצולם כשהרובה שלו תלוי על כתפו ומסתובב בין ההריסות המופצצות של שכונתו.

המטוס שהופל

על פי הדיווחים האירוע התרחש באוגוסט והוענק לפנסיונר מדליה על מעשיו. שירות הביטחון הממלכתי של אוקראינה כינה את מר פדורוביץ' "גיבור" ואמרו שהם רוצים לתגמל אותו על "הסיוע שלו בהגנה על גבול המדינה". בתמונה נראה הפנסיונר מציג בגאווה את המדליה שלו לעיתונאים.

זאת לא הפעם הראשונה שפנסיונר אוקראיני מחליט להתמודד לבדו עם הצבא הרוסי. בפברואר האחרון בתחילת המלחמה, פנסיונר אחר שרף משאית דלק כשטור צבאי רוסי חלף על פני ביתו בבוצ'ה. ולנטין דידקובסקי, ששירת בצבא הסובייטי ב-1979, על פי הדיווחים ירה ממשגר רימונים לעבר משאית דלק, שנפגעה מהרימון ועלתה בלהבות.

מלחמת אוקראינה רוסיה מטוס קרב מיליונים גיבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד