י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
זמן אלול

מתרחבים: 'עיתים' פותחת סניפים בפתח תקווה וברכסים

רשת הכוללים לבוגרי ישיבות העמלים לפרנסתם פתחה לרגל זמן אלול שני סניפים נוספים, שיצטרפו לסניפים הקיימים בירושלים, בני ברק, אלעד, ביתר, אחיסמך ובית שמש. ראש הכולל הגר"י אלקיים: "המטרה: להקים סניף בכל ריכוז חרדי"

מתרחבים: 'עיתים' פותחת סניפים בפתח תקווה וברכסים
רשת כוללי עיתים בזמן אלול צילום: באדיבות המצלם

בשבוע האחרון נרשמו שני אירועים חגיגיים ומשמחים במיוחד: תחילה היה זה פתיחתו של סניף כולל 'עיתים' בפתח תקווה, בבית הכנסת חניכי הישיבות ברחוב מוסטבוי בעיר, במעמד עשרות אברכים, בוגרי הישיבות העמלים לפרנסתם, ששמחו למצוא ולהצטרף למסגרת של קביעות עיתים לתורה במקום מגוריהם.

במעמד נשאו דברים ראשי ויזמי הסניף, ובהם ראש הכולל הרה"ג רבי רפאל גולדשמיד, הגאון רבי צבי אלימלך הורביץ, מרבני העיר פתח תקווה, הגאון רבי מנחם וינגרטן מרבני 'עיתים', וראש רשת הכוללים הגר"י אלקיים, שהבטיח בעז"ה להמשיך ולהרחיב את אהלה של תורה ולפתוח עוד ועוד סניפים ברחבי הארץ.

לאחר מכן נערך מעמד דומה גם ברכסים, שם נפתח הסניף בבית הכנסת היכל אברהם ברחוב השקד, בראשותו של הרה"ג משה כהנוביץ וביוזמתו של הרב אברהם בויאר, מיזמי 'חלקי בקהילתי' בעיר. במעמד השתתף גם הרה"ג ברוך צבי גרינבוים שליט"א, ראש ישיבת דרך ה' ומייסד 'חלקי בקהילתי' שעמד על חשיבות שיתוף הפעולה בין היזמים הקהילתיים לרשת הכוללים המשגשגת 'עיתים', המונה כעת כבר שמונה סניפים פעילים עם קרוב לארבע מאות לומדים בכל רחבי הארץ. כן השתתף הרב מתתיהו גינסברגר, המנהל את מערך 'חלקי בקהילתי' ברחבי הארץ.

עיתים לתורה זמן אלול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד