י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
עומד במילתו

לשכת החליפי: בנט לא יתמודד בבחירות הקרובות

ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט מבהיר היום כי אין בכוונתו להתמודד בבחירות הקרובות והדגיש כי יצא לפסק זמן מהחיים הציבוריים. ההודעה באה נוכח הספקולציות שעלו לאחרונה במערכת הפוליטית, לפיהן ישוב ויתמודד במסגרת פוליטית בבחירות הקרובות

לשכת החליפי: בנט לא יתמודד בבחירות הקרובות
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בתגובה לדיווחים כי ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט בוחן אפשרות להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת, אחרי שלפי סקרים שנערכו הוא יכול להגיע לכ-8 מנדטים, בלשכתו מבהירים הבוקר (שני) כי בנט דבק בעמדתו לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים.

בהודעה שנשלחה מלשכת ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט נמסר: "ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט, לא שינה את עמדתו ואין בכוונתו להתמודד בבחירות הקרובות. אחרי עשור בשדה הפוליטי, במהלכו כיהן כשר כלכלה, חינוך, ביטחון וכראש ממשלה, בכוונתו לצאת לפסק זמן מהחיים הציבוריים".

בלשכת בנט התגאו בשנה בה כיהן כראש הממשלה "השנה של ממשלת בנט הוכיחה שאפשר לנהל מדינה בצורה עניינית, ביחד, תוך שיתוף פעולה ודיאלוג בין מפלגות בעלות עמדות שונות", נמסר.

עוד ניצלו את ההודעה להעביר מסר לראשי המפלגות "בנט קורא לכל ראשי המפלגות לגלות אחריות, למתן ולהרגיע את השיח ולא לאפשר למריבות פנימיות לפרק את המדינה שלנו מבפנים".

נפתלי בנט בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד