י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הצלת חיים כפשוטו

בצל יוקר המחייה: המיזם שמבטיח רוגע כלכלי

משתתפים בהצלת חיים וזוכים לרוגע כלכלי! אתם מצילים חיים ויכולים לזכות ל-3 שנים מלאות של רוגע כלכלי אמיתי: משכורת חודשית; רכב יוקרתי; שיפוץ הבית

בצל יוקר המחייה: המיזם שמבטיח רוגע כלכלי
הצלת חיים צילום: מתוך אתר העמותה

אתם רואים אותם בכל פינת רחוב. שהסירנה שלהם נשמעת ברקע הלב שלכם מחסיר פעימה. אבל הידיעה שהם נמצאים תמיד בכל מקום בכל עיר, בכל ישוב בכל שכונה. הידיעה הזאת מרגיעה אתכם. אתם יודעים שאם חלילה קורה משהו, המתנדבים של 'איחוד הצלה' יהיו הראשונים להגיע לזירה. הראשונים שיצילו חיים. הראשונים להרגיע שמדובר בילד קטן שנפצע ומייבב. הראשונים לקחת שליטה על אירועים מורכבים ואסונות גדולים ר"ל.

לרכישת כרטיסים למיזם הענק לחצו כאן>>>

מאחורי האופנוענים מאחורי המתנדבים מאחורי האמבולנסים, עומד ארגון ההצלה הגדול 'איחוד הצלה' ארגון שמזמן הוא חלק בלתי נפרד מהנוף של ישראל. אתם רוצים להיות שותפים בעשייה המדהימה הזאת. שותפים שיש להם מניות בהצלת חיים. שותפים בכל דופק שחזר לאדם בזכות המהירות של מתנדבי 'איחוד הצלה'. שותפים לתחושת הביטחון של האזרחים בישראל, שיש להם ארגון הצלה מהיר שיודע לתת מענה לכל צרה שלא תבוא.

שמונה שנים, שמונה פעמים, שהפכתם כל פעם לשותפים. כיאה לשותפים מכובדים, אתם דואגים למתנדבים ואנחנו ב'איחוד הצלה' דואגים לפנק אתכם. כל פעם אנחנו מפתיעים אתכם מחדש והפעם אתם יכולים להיות רגועים. יש לנו הפתעה מדהימה עבורכם. 3 שנים של רוגע כלכלי. תחשבו על זה שוב. 3 שנים שאתם לא צריכים לדאוג. 3 שנים שאתם הולכים לחיות כמו מלכים. משכורת מכובדת של 12,500 שקל נכנסת  כל חודש נכנסת ישירות לחשבון הבנק שלכם. רכב חדש ומפואר יונדאי קונה 2022 כולל עמדת טעינה חשמלית . ואי אפשר בלי דירה נאה, אז אנחנו גם נדאג לשפץ לכם את הדירה. לא סתם שיפוץ. שיפוץ שכולל מטבח חדש, ריצוף לבית, חדרי אמבטיה ושירותים חדשים.

בקיצור תתחילו לחלום על החיים של בני מלכים לשלוש שנים.

לפני החלום, כדאי לכם ממש להזדרז כי יש לנו גם הגרלת זריזות שתבטיח לכם 20,000 שקל לקניות לחגים. רק למצטרפים עד י"ז אלול 13/09/2022

אז מהרו והבטיחו את מקומכם בהגרלה שיכולה לתת לכם שקט כלכלי לשלוש שנים, ויש עוד פרסים נוספים לרוכשים חבילות כרטיסים. רוכשים כרטיסים יכולים לזכות בפרסים ומצילים חיים של הרבה מאוד אנשים.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן>>>

איחוד הצלה הגרלה שנתית יוקר המחיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד