י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אפליקציה חדשה

בשורה לבעלי הרכב החשמלי: כך תדעו היכן עמדת הטעינה הקרובה ביותר

אפליקציה חדשה תציג מידע מדויק ומיפוי של עמדות הטעינה לכלי רכב חשמליים מכל מפעילי עמדות הטעינה בישראל, שזכו במכרזי משרד האנרגיה, ושל מפעילים נוספים שיהיו מעוניינים בכך

בשורה לבעלי הרכב החשמלי: כך תדעו היכן עמדת הטעינה הקרובה ביותר
אילוסטרציה צילום: pixabay

גרסת הבטא של אפליקציית CelloCharge עלתה לאוויר: האפליקציה החדשה תציג מידע מדויק ומיפוי של עמדות הטעינה לכלי רכב חשמליים בישראל.

למעשה, תפעיל האפליקציה מערכת איסוף, שמירה והצגה של נתונים מכל מפעילי עמדות הטעינה בישראל, שזכו במכרזי משרד האנרגיה, ושל מפעילים נוספים שיהיו מעוניינים בכך. בשלב הראשון יוצגו נתוני עמדות הטעינה לציבור באמצעות אפליקציה למשתמשי אנדרואיד ובשבועות הקרובים גם באמצעות אפליקציית iOS ובאמצעות אתר רספונסיבי המותאם לכל סוגי מכשירי המובייל.

גרסת הבטא של האפליקציה מאפשרת לציבור הנהגים למצוא עמדת טעינה ולקבל מידע רלוונטי כדוגמת מיקום מדויק וניווט אליה (באמצעות אפליקציה חיצונית), סטטוס זמינות, משך הטענה ותקלות. האפליקציה תציג לציבור גם את מחיר הטעינה כפי שנקבע על ידי מפעילי העמדות. עדכון הנתונים מתבצע בזמן אמת, ומתוך מטרה לסייע לנהג כלי הרכב החשמלי לקבל החלטה מושכלת לפני הגעתו לעמדה. 

מדובר באפליקציה חדשנית שמטרתה לאגד את כל העמדות מכלל המפעילים במקום אחד ולהנגיש מידע אמין ודינמי שיספק את כל דרישות ציבור משתמשי הרכב החשמלי. נתוני השימוש יסייעו למשרד האנרגיה בפיתוח אסטרטגיית פרישת עמדות הטעינה הבאות.

 

רכב חשמלי עמדות טעינה אפליקציה חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד