י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דור המתקפלים

פריצת דרך משמעותית בתחום הסמארטפונים הכשרים

מכשירי Flip4 Z ו-Fold4 Z G של סמסונג מהווים את הדור החדש של עולם הסמארטפונים: מתקפלים, נוחים ובעלי טכנולוגיה חדשנית ומשוכללת • הבשורה המשמחת כי חברת 'נתיב מובייל' משווקת את המכשיר בגרסה מוגנת כך שגם הציבור החרדי המעוניין לצפות בתכנים איכותיים ונקיים, יוכלו ליהנות מיתרונותיו הרבים

פריצת דרך משמעותית בתחום הסמארטפונים הכשרים
המכשיר החדש מבית נתיב צילום: באדיבות המצלם

עולם הטכנולוגיה חווה התפתחות מואצת בשנים האחרונות, בפרט בכל הנוגע לענף הסלולר, בו גרסאות המכשירים הניידים מתחדשים בתדירות גבוהה ודוחקים את החלופות הישנות למדפים האחוריים של החנויות השונות.

אחד השכלולים העדכניים ביותר שייך לענקית הטכנולוגיה סמסונג. מכשירי Flip4 Z ו-Fold4 Z G אשר תחת המותג גלקסי, מהווים את 'הדור המתקפל' החדש ומוכיחים כי עיצוב אופנתי ומרשים יכול ללכת יחד עם נוחות מקסימלית וטכנולוגיה מתקדמת.

חברת 'נתיב מובייל', שהחלה את מהפך הסלולר הכשר בארץ ומציעה לציבור החרדי מזה זמן את הפתרון המושלם שמשלב בין גישה לאינטרנט וטכנולוגיה מתקדמת לגלישה בטוחה ומוגנת, מציגה כעת באופן בלעדי את המכשירים המתקפלים החדשים, בעלי הטכנולוגיות המשוכללות ביותר בעולם כשהם כוללים את בקרת סינון התכנים, המתקדמת ביותר בשוק.

זאת בין היתר בשל שיתוף פעולה בינלאומי מול מעצמת הטכנולוגיה 'סמסונג', המאפשר לה להכניס לסמארטפון את תוכנות הסינון וההגנה, בלי לפגום במערכת ההפעלה של המכשיר.

ל'נתיב מובייל' מגוון ענק של סמארטפונים מוגנים בכל רמות המחיר. כמו כן, החברה הותיקה מציעה את חבילת ההתקשרות המשתלמת ביותר עבור רוכשי הסמארטפונים הכשרים, כאשר התשלום הוא ללא שום התחייבות מראש.

השירות האדיב של צוות החברה בא לידי ביטוי גם בנוגע לשירותי ההגנה מפני תכנים בלתי הולמים. שירותים המתעדכנים מעת לעת, גם על פי בקשת הגולשים.

הצטרפו עוד היום לשירותי הגלישה של נתיב ותהנו מקידמה טכנולוגית וכשרה.

השאירו פרטים והצטרפו למהפכת הסלולר הכשר>>>

נתיב סמארטפון כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד