ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
אין צורך לצאת מהבית

'מטא' במהלך מהפכני: סופרמרקט דרך הוואטסאפ

מטא משתפת פעולה עם רשת הקמעונאות הגדולה בהודו, Reliance Retail, וחברת הבת שלה, Jio Platforms, כדי לאפשר לראשונה בעולם קניות דרך אפליקציית וואטסאפ | ההשקה הרשמית מגיעה לאחר ניסוי של שנתיים שנערך על משתמשים נבחרים בהודו

'מטא' במהלך מהפכני: סופרמרקט דרך הוואטסאפ
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, הכריז על שיתוף הפעולה עם רשת הסופרמרקטים JioMart ההודית, שבמסגרתו יוכלו הלקוחות לבחור את המצרכים ולשלם עליהם - והכול דרך אפליקציית וואטסאפ.

ב"חדשות 12" דווח כי שיתוף הפעולה עם JioMart, רשת סופרמקטים של Jio Platforms, החל כבר לפני שנתיים בניסוי למשתמשים נבחרים בוואטסאפ, וכעת מגיעה ההשקה הרשמית בהצהרה שפרסם מארק צוקרברג, מנכ"ל מטא. אם זה יצליח, מדובר בתחום שיכול להיות מקור הכנסה עיקרי לאפליקציה.

למעשה, לקוחות יוכלו בהודו לעיין בקטלוג מוצרי המכולת של JioMart בוואטסאפ, להוסיף פריטים לעגלה, לבצע את התשלומים באמצעות UPI (מערכת בנקאות דיגיטלית של הודו) – וכל זה מבלי לצאת מאפליקציית וואטסאפ.

עוד דווח ב"חדשות 12" כי וואטסאפ, המשרתת כחצי מיליארד הודים מדי חודש, קיבלה אישור להרחיב את שירות התשלומים המופעל על ידי UPI ל-100 מיליון משתמשים במדינה מוקדם יותר השנה, לאחר עיכובים ומכשולים.

מנכ"ל חברת מטא מארק צוקרברג הגיב למהלך החדש וכתב בדף הפייסבוק שלו: "נרגשים להשיק את השותפות שלנו עם JioMart בהודו. זוהי חווית הקניות הראשונה שלנו בוואטסאפ – אנשים יכולים לקנות מצרכים ישירות בצ'אט. שירות הודעות לעסקים הוא תחום שחווה עכשיו מומנטום אמיתי, ותקשורת שמבוססת על צ'אט היא הדרך שבה אנשים ועסקים יתקשרו בשנים הבאות".

 

מטא וואטס אפ וואטסאפ WhatsApp סופרמרקט קניות טכנולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד