י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מתקפה על בג"צ

גפני התחייב לראשי הישיבות: "נעביר את חוק ערך לימוד התורה"

בכינוס ראשי הישיבות לקראת הבחירות שנערך בערב שבת בהיכל בית הכנסת לדרמן, התחייב ח"כ גפני כי יפעל להעביר את ׳פסקת ההתגברות׳ ואת חוק ׳ערך לימוד תורה׳ מיד עם הקמת הממשלה הבאה | גפני התריע: ״אם בחודש יולי לא יהיה חוק - בחורי ישיבות יקבלו צווי גיוס"

גפני התחייב לראשי הישיבות: "נעביר את חוק ערך לימוד התורה"
גפני צילום: פלאש 90

למרות שהנושא ירד מסדר היום, יו"ר דגל התורה חה״כ משה גפני, הצהיר ביום שישי החולף בכינוס בחירות בפני עשרות ראשי ישיבות כי ׳דגל התורה׳ תפעל להעביר את ׳פסקת ההתגברות׳ ואת חוק ׳ערך לימוד תורה׳ מיד לאחר הבחירות.

״בחודש יולי יש החלטה של בג״צ שבחורי ישיבות לא מקבלים יותר ׳דיחוי׳ אומנים אנחנו נמצאים עכשיו במצב שכבר היה בעבר״, אמר גפני הבהיר בדבריו כי, ״אם בחודש יולי לא יהיה חוק - בחורי ישיבות יקבלו צווי גיוס".

דברי גפני בפני ראשי הישיבות
(באדיבות 'דגלנו')

גפני הבהיר לראשי הישיבות; ״אנחנו נצטרך לעשות חוק ערך לימוד תורה וגם נצטרך לטפל במה שלא טיפלנו עד היום בכל הכוח״, לדבריו, ״נצטרך לעשות את פסקת ההתגברות שהכנסת כבר כמה פעמים עשתה חוק שדוחה את גיוס של בני הישיבות ובג״צ פסל את זה ברוב חוצפתם״.

גפני הוסיף ואמר כי, ״עוברים חוקים פעם אחד פעם והם מחליטים שזה לא בסדר, זה הדבר הראשון שנצטרך לעשות״, כאשר גפני הסביר את בסכנה בנושאים אחרים בהם גיור, כותל המערבי ונישואין אזרחיים.

גם בנושא החינוך אמר חה״כ גפני כי, ״אנחנו בעיצומה של החינוך החרדי, הם רוצים במשרד החינוך לשנות את כל שיטת החינוך הקיימת על פי דעת גדולי התורה".

משה גפני בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}