כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
יום אחרי הטרגדיה > החובש מספר:

"מלאך המוות, הילדה ואני לבד, בלי שום סיוע"

יום לאחר טביעתה הטרגית למוות של הילדה אביטל נזרית מרחובות, החובש שהגיע ראשון לזירה וטיפל בה מספר על הרגעים המצמררים

"מלאך המוות, הילדה ואני לבד, בלי שום סיוע"
החייאה על ילדה שטבעה במגדל צילום: צ.ב.מ

אמש טבעה למוות הילדה אביטל ניזרית מרחובות בעת ששהתה בבריכה בצימר שבו הייתה עם בחופשה עם משפחתה. לאחר לוויה רווית דמעות, פרסם היום משה מזרחי שהיה החובש שהגיע ראשון לזירת הטביעה, פוסט קורע לב על המלחמה שלו עם מלאך המוות על חייה של אביטל ז"ל.

"לא יעזור כלום כמה שנתכנן לצאת לחופשה אמיתית זה לא ישתנה. ברגע האמת יש בך אדרנלין שאתה לא שולט בו", כתב מזרחי. "אני יצאתי ללא מירס לחופשה משפחתית (אבל ציוד רפואי מלא כן) והחלטתי לא לצאת לשום אירוע רפואי בקרבתי למען החופשה המשפחתית. בתוך הלב אמרתי רק מקרה אט"ן רציני".

מזרחי מתאר שכאשר קיבל את הקריאה הוא התלבט אם לצאת, אבל כשיצא גילה שהוא הראשון בזירה: "קיבלתי את משימה של קוצר נשימה של ילד בצימר קרוב אלי. התחבטתי בעצמי יוצא או לא יוצא? אני בחופשה! ואז בשניה, קיבלתי טלפון שאומר לי: אתה הכי קרוב, צא. הייתי שם בשניות מרגע השיחה, ומשם הכל אגדה".

הפוסט שכתב מזרחי מתאר מלחמה מצמררת של דקות ארוכות על חייה של ילדה קטנה, עד לסוף המר: "ילדה שטבעה בבריכה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. מבצע בה פעולות החיאה, שכוללות שימוש בדפיברילטור, עיסויים והנשמות, כ-8 דקות לבד. מלאך המוות, הילדה, ואני. לבד, בלי שום סיוע אחר. בסמוך אלי משפחה שצורחת ולא שולטת ברגשות (בצדק) ואני עומד שם אומר למלאך המוות עזוב אותי תן לי להנות עם המשפחה תפסיק להציק לי תן לה לחיות. ומשם הכל זכרון שחרוט ולא עוזב".

"הולך למשפחה שלי, מחבק חזק ולא מרפה, ומתפלל שלא נשמע עוד שבר בגבולותינו. כי אין אופציה של 'לי זה לא יקרה'.השאננות היא מהשטן, ערנות חובה שבעתיים. תחרטו במוחכם את המבט של ההורים שרואים את בת הזקונים שוכבת ללא רוח חיים כשסך הכל רצו לצאת לאגור כוחות חדשים לשנה נוספת", מסכם מזרחי. "שמרו על ילדכם והגדירו לעצמכם כללים ברורים. רק בכדי שלא נספוג את האובדן הזה שוב, זה חזק מאיתנו".

טביעה בין הזמנים רחובות חובש החיאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד